3M™ 1100 - 200 pár Füldugók

Kód: 549-200
13 744 Ft 11 359 Ft ÁFA nélkül 34 Ft / 1 db
Raktáron (8 köteg)
Várható kézbesítés:
20.10.2021
  • 200 pár
  • sima felszíne ellenálló a szennyeződésekkel szemben, így higiénikusabb
  • enyhén tekeredik a gyors és egyszerű használat érdekében 
  • kúp alakjának köszönhetően kiválóan illeszkedik a fülbe
  • a lágy poliuretán hab hipoallergén

Részletes információ

Termék részletes leírása

A 3M™ 1100 füldugópár sima felszíne ellenálló a szennyeződésekkel szemben, így nagyobb tisztaságot biztosít. A füldugók enyhén tekerednek a gyors és egyszerű használat érdekében. A 3M™ 1100 nem zsinórosak, kialakításuk kúp alakú, mely kényelmesen illeszkedik a fülbe. Lágy poliuretán habból készül, mely hipoallergén. Biztosítsd be magadnak a szükséges védelmet jutányos áron, a gyártótól, melyben bízhatsz! 

3m 1100 Špunty do uší proti hluku Earplugs 200 párů obsah 2

SNR=37dB H=37dB, M=34dB, L=31dB

3M™ vezető márka a hallásvédelemben. 

Kiegészítő paraméterek

Kategória: Zajszűrő füldugók
Súly: 0.326 kg
Anyag: Hab
Lamellás: Nem
Méret: Standard
Párok száma: 200
SNR (zajcsillapítás): 37dB
Szín: Narancssárga
Típus: Néhány használatos
Tok: Nem
Zsinór: Nem

Jak špunty správně aplikovat

Legyen az első, aki véleményt ír ehhez a tételhez!

Hozzászólás hozzáadása
Ezt a mezőt ne töltse ki:

Legyen az első, aki véleményt ír ehhez a tételhez!

Ezt a mezőt ne töltse ki:

3M

3M je globální vědecká společnost, která nikdy nepřestává vynalézat nové věci. S využitím 46 technologických platforem spolupracuje  jejich integrovaný tým vědců a výzkumných pracovníků se zákazníky k vytvoření průlomů. Jejich vynálezy zlepšily každodenní život stovek milionů lidí po celém světě. S prodejem přes 30 miliard dolarů se 90 000 zaměstnanců spojuje se zákazníky po celém světě. Vědci, výzkumní pracovníci a obchodníci pracují napříč zeměmi a mezi jednotlivými subjekty, aby vyřešili velké a malé problémy.

Ve společnosti 3M věří, že správná věda se správným přístupem se dotýká všech lidí na světě. Každý den vytváří průlomy, díky nimž je život lepší, jednodušší a úplnější. Neznamená to, že je to snadné. Od roku 1902 je jejich vzorec pro úspěch stejný jako dnes: inovace a vytrvalost - v produktech, lidech a značkou.