Reklamációk

Minden igyekeztünk ellenére, hogy a legjobb terméket biztosítjuk az elvárt minőségben, is előfordulhat, hogy az érkező áru hibás vagy sérült.

Mindenesetre kérünk, értesíts bennünket, mielőtt a terméket és űrlapot elküldenéd! Általában azonnal új terméket küldünk, anélkül, hogy a hibás árut vissza kellene küldeni. Bizonyítékként elegendő például egy fotó feltüntetése a sérült termékről.

 

Kérjük, töltsd ki az alábbi kérdőívet:

Hibás vagy sérülten érkezett a termék? Kérjük az alábbi kérdőjel figyelmes kitöltését! Hamarosan értesítünk.

Nevyplňujte toto pole:

 

 

Kérjük, jelentkezzen be újra

Sajnáljuk, de a CSRF token valószínűleg lejárt. A legmagasabb szintű biztonság fenntartása érdekében kérjük, jelentkezzen be újra. Megértését köszönjük.

Köszönjük a megértést.

Bejelentkezés