3M™ 1271 - 1 pár Zsinóros füldugók

Kód: 567
764 Ft 631 Ft ÁFA nélkül 382 Ft / 1 db
Raktáron (> 10 pár)
Várható kézbesítés:
20.10.2021
  • zsinóros többhasználatos füldugók 
  • speciális kialakítású gumiharang a kényelem és biztonság érdekében
  • a csomag része egy tok is 

Részletes információ

Termék részletes leírása

 

A 3M™ 1271 füldugók több használatra alkalmasak. A zsinóros füldugó kényelmes megoldás lehet zajos környezetbe. A háromszoros gumiharang megfelelően rögzíti a füldugókat használat közben. A lágy, hipoallergén anyag, melyből a füldugó készül, kiváló kényelmet biztosít. 

3M 1271 Špunty do uší se šňůrkou 3 Earplugs

Használatához nem szükséges tekerni. Tartalmaz egy speciális rögzítő talpacskát, hogy egyszerűen beilleszthető legyen a fülbe. Világos narancs színének köszönhetően könnyen kiszúrható, és megkönnyíti a biztonsági ellenőrzéseket is. A speciális zsinór és tok a csomag részei. 

Kiegészítő paraméterek

Kategória: Zajszűrő füldugók
Súly: 0.015 kg
Anyag: Neoprén
Gumiharangok száma: 3
Lamellás: Igen
Méret: Standard
Párok száma: 1
SNR (zajcsillapítás): 25dB
Szín: Narancssárga
Típus: Többhasználatos
Tok: Műanyag dobozka
Zsinór: Igen
Materiál šňůrky: PVC
Materiál pouzdra: Polypropylen

Legyen az első, aki véleményt ír ehhez a tételhez!

Hozzászólás hozzáadása
Ezt a mezőt ne töltse ki:

Legyen az első, aki véleményt ír ehhez a tételhez!

Ezt a mezőt ne töltse ki:

3M

3M je globální vědecká společnost, která nikdy nepřestává vynalézat nové věci. S využitím 46 technologických platforem spolupracuje  jejich integrovaný tým vědců a výzkumných pracovníků se zákazníky k vytvoření průlomů. Jejich vynálezy zlepšily každodenní život stovek milionů lidí po celém světě. S prodejem přes 30 miliard dolarů se 90 000 zaměstnanců spojuje se zákazníky po celém světě. Vědci, výzkumní pracovníci a obchodníci pracují napříč zeměmi a mezi jednotlivými subjekty, aby vyřešili velké a malé problémy.

Ve společnosti 3M věří, že správná věda se správným přístupem se dotýká všech lidí na světě. Každý den vytváří průlomy, díky nimž je život lepší, jednodušší a úplnější. Neznamená to, že je to snadné. Od roku 1902 je jejich vzorec pro úspěch stejný jako dnes: inovace a vytrvalost - v produktech, lidech a značkou.