3M™ 1261 - 1 pár Füldugók

Kód: 1261
625 Ft 517 Ft ÁFA nélkül 313 Ft / 1 db
Raktáron (> 10 pár)
Várható kézbesítés:
20.10.2021
  • újrahasználható füldugók
  • speciális kialakítású gumiharangok a kényelem és védelem érdekében
  • a csomag része a tok is 

Részletes információ

Termék részletes leírása

A 3M™ 1261 füldugók több használatra alkalmasak. Kényelmes megoldást jelentenek zajos környezetben. A háromszoros gumiharang biztonságosan rögzíti a füldugókat használat közben. A lágy, hipoallergén anyag, melyből a füldugók készülnek, kiváló kényelmet nyújt.

Használatához nem kell tekerni: a füldugón található egy speciális talpacska, hogy könnyebben betehessük fülünkbe. Világos narancs színének köszönhetően könnyen kiszúrható, és megkönnyíti a biztonsági ellenőrzéseket is. A csomag része egy speciális tok. 

Kiegészítő paraméterek

Kategória: Zajszűrő füldugók
Súly: 0.04 kg
Anyag: Neoprén
Gumiharangok száma: 3
Lamellás: Igen
Méret: Standard
Párok száma: 1
SNR (zajcsillapítás): 25dB
Szín: Narancssárga
Típus: Többhasználatos
Tok: Műanyag dobozka
Zsinór: Nem
Materiál pouzdra: Polypropylen

Legyen az első, aki véleményt ír ehhez a tételhez!

Hozzászólás hozzáadása
Ezt a mezőt ne töltse ki:

Legyen az első, aki véleményt ír ehhez a tételhez!

Ezt a mezőt ne töltse ki:

3M

3M je globální vědecká společnost, která nikdy nepřestává vynalézat nové věci. S využitím 46 technologických platforem spolupracuje  jejich integrovaný tým vědců a výzkumných pracovníků se zákazníky k vytvoření průlomů. Jejich vynálezy zlepšily každodenní život stovek milionů lidí po celém světě. S prodejem přes 30 miliard dolarů se 90 000 zaměstnanců spojuje se zákazníky po celém světě. Vědci, výzkumní pracovníci a obchodníci pracují napříč zeměmi a mezi jednotlivými subjekty, aby vyřešili velké a malé problémy.

Ve společnosti 3M věří, že správná věda se správným přístupem se dotýká všech lidí na světě. Každý den vytváří průlomy, díky nimž je život lepší, jednodušší a úplnější. Neznamená to, že je to snadné. Od roku 1902 je jejich vzorec pro úspěch stejný jako dnes: inovace a vytrvalost - v produktech, lidech a značkou.