3M™ E-A-R™ Classic - 250 pár Füldugók

Kód: 550-250
Újdonság
Márka: 3M
22 500 Ft 18 595 Ft ÁFA nélkül 45 Ft / 1 db
Raktáron (7 köteg)
Várható kézbesítés:
10.12.2021
  • 250 pár
  • kiváló védelem 
  • egész napos kényelem 
  • ellenálló a nedvességgel szemben 
  • alkalmas magas hőmérséklet esetén
  • hosszantartó magas zajterhelés esetén is alkalmazható 

Részletes információ

Termék részletes leírása

3M™ E-A-R™ zajvédő füldugók lágy habpolimerből készülnek, mely kiváló védelmet és egész napos kényelmet biztosít. Használata ideális, ha a zaj gondot okoz a munkahelyen vagy szabadidős tevékenységek során.

A füldugók kiváló kényelmet nyújtanak nedvességálló tulajdonságaiknak köszönhetően, és mivel háromszor is tisztíthatóak, ezért kivételesen gazdaságos választást jelentenek. 

 

3M™ E-A-R™ Classic™ Špunty do uší 250 párů balení

 

A füldugók alkalmasak:

  • nedves környezetbe
  • magasabb hőmérséklet esetén
  • minden iparágba
  • hosszantartó/ rendszeres zajterhelés esetén

 

SNR=28dB H=30dB, M=24dB, L=22dB

 

Kiegészítő paraméterek

Kategória: Zajszűrő füldugók
Súly: 0.5 kg
Anyag: PVC
Lamellás: Nem
Párok száma: 250
SNR (zajcsillapítás): 28dB
Szín: Sárga
Típus: Néhány használatos
Tok: Nem
Zsinór: Nem

Jak špunty správně aplikovat

Legyen az első, aki véleményt ír ehhez a tételhez!

Hozzászólás hozzáadása
Ezt a mezőt ne töltse ki:

Legyen az első, aki véleményt ír ehhez a tételhez!

Ezt a mezőt ne töltse ki:

3M

3M je globální vědecká společnost, která nikdy nepřestává vynalézat nové věci. S využitím 46 technologických platforem spolupracuje  jejich integrovaný tým vědců a výzkumných pracovníků se zákazníky k vytvoření průlomů. Jejich vynálezy zlepšily každodenní život stovek milionů lidí po celém světě. S prodejem přes 30 miliard dolarů se 90 000 zaměstnanců spojuje se zákazníky po celém světě. Vědci, výzkumní pracovníci a obchodníci pracují napříč zeměmi a mezi jednotlivými subjekty, aby vyřešili velké a malé problémy.

Ve společnosti 3M věří, že správná věda se správným přístupem se dotýká všech lidí na světě. Každý den vytváří průlomy, díky nimž je život lepší, jednodušší a úplnější. Neznamená to, že je to snadné. Od roku 1902 je jejich vzorec pro úspěch stejný jako dnes: inovace a vytrvalost - v produktech, lidech a značkou.